Minilo je skoraj pol leta, ko me je gospod, kamor je bila dostavljena najdražja strešna kritina za dve hiši, poklical. Takoj sem prepoznala njegov glas in iskreno sem se najprej ustrašila, da bo kaj narobe, ker je bil njegov prvi pozdrav zelo strog.
Previdno sem ga pozdravila nazaj z veselim glasom in ga povprašala, kaj lahko storim zanj. Pogovor se je takoj sprostil, saj je bila naslednja svari, ki mi jo je povedal ta, da je izjemno zadovoljen s tem, kakšna je strešna kritina in kako z lahkoto se je položila. Sledilo je še nešteto pohval, kar je zelo jasno kazalo na to, da to, da je bila strešna kritina, ki jo je kupil mnogo več, kar je pričakoval. Ko je zaključil s hvaljenjem, me je prosil, če se lahko naslednji teden oglasi na sestanku, da bi se dogovorila za daljše sodelovanje, saj ima še veliko odprtih projektov, ki se že gradijo in ki se še bodo. Dogovorila sva se za termin v naslednjem tednu, ki je ustrezal obema in zaključila pogovor.
Ko sem odložila telefon, sem takoj odšla do direktorja, če je morda kje v bližini in ima nekaj minut časa, da mu povem novico. Žal ga nisem našla, ampak mi je sodelavka povedala, da bi se moral vrniti v roku nekaj ur. Ni mi preostalo drugega, kot da počakam, ker tega rano ne bi pisala v elektronsko sporočilo saj mislim, da si zasluži več pozornosti.
Ko sem odšla nazaj v pisarno, sem pogledala kataloge, ki so nam jih poslali dobavitelji in kjer bi lahko bila še kakšna zanimiva strešna kritina višjega cenovnega razreda. Mislim, da se zna zgoditi, da bo tega gospoda zanimala takšna ponudba in bi bilo verjetno dobro, da se malce bolj pripravim v tej smeri. Če je bila tokrat brez večjega ovinkarjenja izbrana strešna kritina, ki je bila najdražja, potem bo zagotovo iskal še več podobnih kritin.